negeri malay

Bubur Asyura Kelantan

Bubur Asyura Kelantan. Kami tiba di tanah merah sekitar jam 12 tengahari. Aritu kawan satu opis aku ni ada bwk bubur asyura dr kelantan.

Recipes From My Kitchen Bubur Asyura Kelantan ( 2 KAEDAH).
Recipes From My Kitchen Bubur Asyura Kelantan ( 2 KAEDAH). from asiyahhasan04.blogspot.com

56 likes · 19 talking about this · 2 were here. 28 kawah bubur asyura telah dibuat dan mereka terdiri pelbagai kaum bergotong royong mengacaunya. Aritu kawan satu opis aku ni ada bwk bubur asyura dr kelantan.

Klu Tak Tau Haruslah Jgn Jd Warga Kelantan Kan.

Tapi yang spesial bubur asyura ni adelah rempah yang ada dalam bubur tu. Pada tahun ini pejabat aku tidak ketingalan membuat bubur asyura. Aku tak suka pun bubur asyura ni bukan sedap sangat pun tapi mungkin ada yang suka bolehlah cuba.

March 13, 2019 By Admin Comments Off On Jala Mas Hantaran.

Apabila nafas (seseorang) telah sampai ke kerongkong, dan dikatakan kepadanya, siapakah yang dapat menyembuhkan. Masak sedikit guna rice cooker dan kuali. Tp klu kt kelantan lain pulak bubur asyura die.

See also  Kuih Qasidah Kedah

Kuih Buah, Talam,Puding,Segera,Anika Nasi Dan Lain2 Asli Dari Kelantan.

Tak sme dengan kat sini. Hujung minggu lalu, adalah majlis makan malam sempena ulangtahun ke 60, organisasi tempat saya bekerja. Kami tiba di tanah merah sekitar jam 12 tengahari.

Bubur Asyura Kelantan ( 2 Kaedah).

This recipe is based on the recipe originating from the state of kelantan. Bubur asyura kak mah kelantan hq, pasir mas. Setelah merebus daging, daging tersebut dicarik sehingga halus.

Cara Buat Bubur Asyura Versi Kelantan.

28 kawah bubur asyura telah dibuat dan mereka terdiri pelbagai kaum bergotong royong mengacaunya. Pada pendapat aku bubur asyura ni lebih sebagai adat je. Org kelantan haruslah tau kan.