resipi ayam

Resepi Singgang Ayam Sedap

Resepi Singgang Ayam Sedap. Masakan ini sangat lazat untuk dihidangkan dengan pelbagai benda seperti nasi putih, roti paratha atau roti putih pun boleh! Kari ayam memang satu resepi lauk ayam yang semua patut tahu nak masak.

Pok Pek Pok Pek.. Kite Mak Masak Khas tuk Hubby
Pok Pek Pok Pek.. Kite Mak Masak Khas tuk Hubby from thisischemelot.blogspot.com

Sosej homemade!ya…kalau dah diolah menjadi sosej, pasti ramai yang suka. Masakan ini sangat lazat untuk dihidangkan dengan pelbagai benda seperti nasi putih, roti paratha atau roti putih pun boleh! Anda boleh membuat resepi ini terlebih dahulu dan membekukannya untuk dinikmati pada masa yang lain.

Kari Ayam Memang Satu Resepi Lauk Ayam Yang Semua Patut Tahu Nak Masak.

Lauk ayam sambal @ ayam masak merah macam yang kita selalu makan di majlis kenduri kahwin tu nampak sedap kan? Anda boleh membuat resepi ini terlebih dahulu dan membekukannya untuk dinikmati pada masa yang lain. Lain sikit rasanya berbanding ayam sambal yang biasa kita masak di rumah.

Dapatkan Resepi Penuh Kari Ayam Di Sini.

Sesuai sangat nikmati dengan aneka. Nak jangan lupa cuba resipi perkongsian cikgu afy al habibi ni ya. Warna merah tapi rasa tak pedas.

Masakan Ini Sangat Lazat Untuk Dihidangkan Dengan Pelbagai Benda Seperti Nasi Putih, Roti Paratha Atau Roti Putih Pun Boleh!

Sosej homemade!ya…kalau dah diolah menjadi sosej, pasti ramai yang suka.